تامین محتوا و اهمیت آن در رقابت‌های رسانه‌ای
نوشته شده توسط : علی پور

در شرایطی‌که اعتنا کرده باشید معمولا هرمورد از شبکه‌ها یا این که طراحی سایت در مشهد کانال‌های تلویزیونی در کشورهای متفاوت به نوعی در پناه محتوا در گیر رقابت بوده و هر سال اعلام می‌گردد که یکی‌از شبکه‌های تلویزیونی یا این که رادیویی حائز جايگاه بلندتر از این حیث شده است. در واقع این رقابت تنها به حوزه رسانه‌ای وابستگی نداشته بلکه در وبسایت‌ها و بقیه کانال‌های مجازی نیز وجود دارااست. مثلا در حیطههای برابر در موضوع تجاری گاهی پناه محتوا به گونه های گوناگونی از قبیل محتوای شنیداری مانند پادکست

‌های بازاریابی یا این که حسابداری، محتوای دیداری و تصویری از قبیل فیلم‌ها و سی دی‌های فراگیری مالی، محتوای نوشتاری از قبیل اشکال مقاله ها و مطالب گوناگون نمود پیدا می‌نماید.
هر کدام از این مورد ها که به مراد پشتیبانی محتوا در وبسایت

کردار میشوند میتوانند در جذب و تاثیرگذاری بر مشتریان و مخاطبین تا حدود متعددی چیره باشند. سوای شعارهایی که در موضوع مدد محتوا و یا این که ایجاد محتوا شکل می گیرد از قبیل ساخت‌و‌ساز محتوا شاه میباشد نباید از این نکته غافل شد که امان محتوا هنگامی به این شکل می تواند مفهوم حقیقی و واقعی و ملموس خویش را پیدا نماید که از هر حیث متناسب با معیارهای جهانی و استانداردهای موردنیاز شکل گیرد وگرنه در وضعیت طبیعی و معمول آن هر شخصی می تواند تحت عنوان یک مولف معرفی گردد. همان دیگر وجه تمایز تالیف کننده محتوا گذار که در پناه محتوا برای وبسایت نیز نقشی اصلی دارااست با بقیه نویسندگان در تمرکز و توکل بر عنا وین کلیدی و حول پایه به عبارتی کلمه ها کلیدی تایپ کردن میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: